wtorek, 26 października 2010

Przedstawienie teatralne o Polsce

Dziś krótka notka o mającym się wkrótce odbyć przedstawieniu teatralnym dotyczacym Polaków w Holandii. Belgijski reżyser teatralny przedstawa w Holandii sztukę o Polakach, dwoje aktorów to właśnie Polacy. Premiera odbędzie się w Amsterdamie, a potem przedstawienia będą w Rotterdamie, Haarlem, Groningen i Almere. Tytuł to "Oh Polsko".

Wszelkie informacje dostępne pod poniższymi linkami:
http://www.popolsku.eu/kultura/oh_polsko_czyli_polscy_pracownicy_sezonowi_w_teatrze
http://www.polonia.nl/?p=3101

Do zobaczenia w teatrze! :)

9 komentarzy:

ABily pisze...

cos mi sie zdaje,ze przykro sie bedzie to ogladalo...i ciekawe kto sie wybierze na spektakl?robotnicy z PL?przeciez 14e to bajonska suma!

Anonimowy pisze...

Pomysl ciekawy i moze byc to edukacyjna sztuka. Mam nadzieje ze swoimi wrazeniami ze sztuki sie podzielisz bo niektorzy (np. ja) mieszkaja w Polsce i na sztuke nie dotra:-)

Ivon pisze...

ABily czyżbyś miała coś przeciw robotnikom z PL ?

Uważam, że pomysł świetny. Z niecierpliwością czekam na relację z tego przedstawienia.

ABily pisze...

nie mam nic przeciwko robotnikom,ani zadnej innej osobie, po prostu jestem ciekawa kto wybierze się na to przedstawienie...

Anonimowy pisze...

ABily zwykle ile kosztuja bilety do teatru w Holandii?

paulina pisze...

bardzo ciekawa jestem recenzji tego przedstawienia, można liczyć na parę słów tutaj u ciebie na blogu??

Gregor pisze...

Postaram się napisać, ale z uwagi, żę nie jestem recenzentem teatralnym, to może to być bardzo subiektywne i nieprofesjonalne :)

ABily pisze...

nie chodze do teatru, to nie moja broszka, wolę koncerty...każdy ma swój sposób na spędzanie czasu i wydawanie pieniedzy...

paulina pisze...

interesuje mnie tylko subiektywna ocena i odbiór, każdy z nas ma swój pogląd na wiele spraw i właśnie ta różnorodność jest ciekawa, a nie populistyczny bełkot ;) życzę miłego wieczoru i pozdrawiam